OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Sadržaj

  1. Opseg
  2. Sklapanje ugovora
  3. Pravo na otkaz narudžbe (odustajanje)
  4. Cijene i uvjeti plaćanja
  5. Uvjeti isporuke i dostave
  6. Trajanje ugovora i raskid ugovora za pretplatničke ugovore
  7. Zadržavanje vlasništva
  8. Odgovornost za nedostatke (jamstvo)
  9. Iskorištavanje vaučera za kampanju
  10. Iskorištavanje poklon bonova
  11. Primjenjivo pravo
  12. Alternativno rješavanje sporova

1) Opseg

1.1 Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu "Opći uvjeti poslovanja") MYKOTHEKE OG (u daljnjem tekstu "prodavatelj") primjenjuju se na sve ugovore o isporuci robe koje potrošač ili poduzetnik (u daljnjem tekstu "kupac") zaključuje s prodavateljem u pogledu robe koju prodavatelj prikazuje u svojoj internetskoj trgovini. Uključivanje vlastitih uvjeta kupca ovim je kontradiktorno, osim ako nije drugačije dogovoreno.

1.2 Ovi uvjeti i odredbe se primjenjuju na ugovore o isporuci vaučera, osim ako nije izričito drukčije određeno.

1.3 Potrošač u smislu ovih odredbi i uvjeta je svaka fizička osoba koja sklopi pravni posao u svrhe koje pretežno nisu niti komercijalne niti obrtničke. Poduzetnik u smislu ovih uvjeta poslovanja je fizička ili pravna osoba ili pravno partnerstvo koje pri sklapanju pravnog posla djeluje u obavljanju svoje poslovne ili neovisne profesionalne djelatnosti.

1.4 Predmet ugovora - ovisno o opisu proizvoda prodavatelja - može biti kupnja robe jednokratnom isporukom ili kupnja robe putem stalne isporuke (u daljnjem tekstu „pretplatnički ugovor“). Ugovorom o pretplati prodavatelj se obvezuje isporučiti kupcu ugovoreno dugovanu robu tijekom trajanja ugovorenog razdoblja u ugovornim vremenskim intervalima.

2) ZAKLJUČIVANJE UGOVORA

2.1 Opisi proizvoda sadržani u prodavačevoj internetskoj trgovini ne predstavljaju obvezujuće ponude prodavatelja, već služe za podnošenje obvezujuće ponude od strane kupca.

2.2 Kupac može podnijeti zahtjev za kupovinu i putem online obrasca za narudžbu integriranog u prodavačevu internetsku trgovinu. Nakon što je odabranu robu stavio u virtualnu košaricu za kupnju i prošao postupak elektroničke narudžbe, kupac dostavlja pravno obvezujuću ugovornu ponudu za robu u košarici klikom na dugme kojim se završava postupak naručivanja. Kupac također može dostaviti ponudu prodavatelju putem telefona, e -pošte ili online obrasca za kontakt.

2.3 Prodavatelj može prihvatiti ponudu kupca u roku od pet dana,

  • slanjem kupcu pisane potvrde narudžbe ili potvrde narudžbe u tekstualnom obliku (faksom ili e-poštom), pri čemu je odlučujući primitak potvrde narudžbe od strane kupca, ili
  • isporukom naručene robe kupcu, pri čemu je odlučujući prijem robe od strane kupca, ili
  • tražeći od kupca da plati nakon što je kupac izvršio narudžbu.
Ako postoji nekoliko gore navedenih alternativa, ugovor se sklapa u trenutku u kojem se jedna od prethodno navedenih alternativa dogodi. Rok za prihvaćanje upita počinje dan nakon što je kupac poslao upit i završava krajem petog dana nakon slanja ponude. Ako prodavatelj ne prihvati upit kupca u prethodno navedenom roku, smatra se da je to odbijanje upita, što rezultira da kupac više nije vezan svojom izjavom namjere za kupovinu.

2.4 Ako odaberete jedan od načina plaćanja koje nudi PayPal, plaćanje će obraditi davatelj platnih usluga PayPal (Europa) S.à r.l. et Cie, SCA, Royal Boulevard 22-24, L-2449 Luxembourg (u daljnjem tekstu: "PayPal"), podložno PayPal uvjetima korištenja, dostupno na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full -full ili - ako kupac nema PayPal račun - podliježe uvjetima plaćanja bez PayPal računa, koji se mogu vidjeti na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Ako kupac plaća pomoću načina plaćanja koji nudi PayPal, a koji se može odabrati u postupku online naručivanja, prodavatelj već izjavljuje da prihvaća ponudu korisnika u trenutku u kojem kupac klikne gumb kako bi dovršio postupak naručivanja.

2.5 Prilikom podnošenja upita putem internetskog obrasca za narudžbu prodavatelja, tekst ugovora će se spremiti nakon zaključenja ugovora i poslati kupcu u tekstualnom obliku (npr. E-poštom, faksom ili pismom) nakon obavljene narudžbe. Prodavatelj ne vrši daljnju odredbu teksta ugovora. Ako je kupac prije podnošenja narudžbe postavio korisnički račun u internetskoj trgovini prodavatelja, podaci o narudžbi bit će arhivirani na web stranici prodavatelja i kupac im može besplatno pristupiti putem svog korisničkog računa zaštićenog lozinkom, pružanjem odgovarajuće podatke za prijavu.

2.6 Prije obvezujućeg podnošenja narudžbe putem online prodajnog obrasca prodavatelja, kupac može identificirati moguće pogreške pri unosu pažljivim čitanjem informacija prikazanih na ekranu. Učinkovito tehničko sredstvo za bolje prepoznavanje ulaznih pogrešaka može biti funkcija povećanja preglednika, pomoću koje se povećava prikaz na ekranu. Kupac može ispraviti svoje unose kao dio procesa elektroničkog naručivanja pomoću uobičajenih funkcija tipkovnice i miša dok ne pritisne gumb koji završava proces naručivanja.

2.7 Sklapanje ugovora odnosno kupovinu mkupac može obaviti na njemačkom, Bosanskom/Hrvatskom/Srpskom, Engleskom ili Španskom jeziku.

2.8 Obrada narudžbe i kontakt obično se obavljaju e -poštom i automatskom obradom narudžbe. Kupac mora osigurati da je adresa e-pošte koju je dao za obradu narudžbe točna, tako da se e-poruke koje je prodavatelj poslao mogu primiti na ovu adresu. Konkretno, prilikom korištenja SPAM filtera, kupac mora osigurati da se mogu isporučiti sve e-poruke poslane od strane prodavatelja ili trećih strana koje je prodavatelj naručio za obradu narudžbe.

Pravo na odustajanje od kupovine (otkaz naručene robe)

4.1 Osim ako u opisu proizvoda prodavatelja nije drugačije navedeno, navedene su cijene ukupne cijene koje uključuju zakonski porez na promet. Eventualni dodatni troškovi transporta i dostave navedeni su zasebno u odgovarajućem opisu proizvoda.

4.2 U slučaju isporuke u zemlje izvan Europske unije, dodatni troškovi mogu nastati u pojedinačnim slučajevima za koje prodavatelj nije odgovoran i koje snosi kupac. To uključuje, na primjer, troškove prijenosa novca od strane kreditnih institucija (npr. Naknade za prijenos, pristojbe za tečaj) ili uvozne pristojbe ili poreze (npr. Carine). Takvi troškovi mogu nastati i u vezi s prijenosom novca ako se dostava ne vrši u zemlju izvan Europske unije, a kupac vrši plaćanje iz zemlje izvan Europske unije.

4.3 Prihvaćamo sljedeće vrste plaćanja:

  • Kreditna kartica (Eurocard / MasterCard, Visa): Ako plaćate kreditnom karticom, bit će vam naplaćeno u roku od 1 tjedna. Prilikom plaćanja kreditnom karticom kupac daje sljedeće podatke:
  • Vlasnik kartice, broj kartice, izdavač kreditne kartice, datum isteka, CVV kod. Podaci se prenose SSL enkripcijom s najmanje 128-bitnim ključem i stoga nisu vidljivi neovlaštenim osobama. Dodatne informacije možete pronaći ovdje http://www.wirecard.at/service/sicherheit/.
  • Klarna, PayPal i EPS plaćanje.
  • Plaćanje pouzećem ili na račun trenutno je moguće samo u Austriji.
  • Avansno uplata na račun: Prilikom avansnog plaćanja na bankovni račun, kupac mora izvršiti plaćanje u roku od tjedan dana od primitka potvrde narudžbe. Isporuka se vrši tek nakon primitka uplate.
  • Gotovinsko plaćanje: Izvršava se isključivo u našoj filijali na Possingergasse 59 u Beču. Prihvaćamo samo eure (EUR) kao način plaćanja za gotovinska plaćanja.

4.4 Ako je dogovoreno avansno plaćanje bankovnim prijenosom, uplata se vrši odmah nakon sklapanja ugovora, osim ako su se stranke dogovorile o kasnijem roku dospijeća.

4.5 Ako je odabran način plaćanja "SOFORT", plaćanje će obraditi davatelj platnih usluga SOFORT GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 München (u daljnjem tekstu "SOFORT"). Kako bi mogao platiti iznos računa putem "SOFORT -a", klijent mora imati aktiviran račun internetskog bankarstva za sudjelovanje u "SOFORT -u", sukladno tome se identificirati tijekom procesa plaćanja i potvrditi uplatu za plaćanje "SOFORT -u". Plaćanje odmah nakon toga vrši "SOFORT", a bankovni račun klijenta tereti. Kupac može pozvati više informacija o "SOFORT" načinu plaćanja na Internetu na https://www.klarna.com/sofort/.

4.6 Ako odaberete način plaćanja kupnja na računu, kupoprodajna cijena dospijeva nakon isporuke robe i fakturiranja. U tom slučaju kupoprodajnu cijenu morate platiti u roku od 7 (sedam) dana od primitka računa bez odbitka, osim ako nije drugačije dogovoreno. Prodavatelj zadržava pravo ponuditi kupovinu načina plaćanja na računu samo do određenog iznosa narudžbe i odbiti ovaj način plaćanja ako je navedeni iznos narudžbe prekoračen. U tom slučaju prodavatelj će obavijestiti kupca o odgovarajućem ograničenju plaćanja u svojim podacima za plaćanje u internetskoj trgovini.

4.7 Ako odaberete način plaćanja koji nudi platna usluga "Klarna", plaćanje će obraditi Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska (u daljnjem tekstu "Klarna").

5) Uvjeti isporuke i otpreme

5.1 Dostava robe odvija se na adresu za dostavu koju je odredio kupac, osim ako nije drugačije dogovoreno. Prilikom obrade transakcije odlučujuća je adresa za dostavu navedena u obradi prodavateljeve narudžbe.

5.2 Ako isporuka robe ne uspije iz razloga za koji je kupac odgovoran, kupac će snositi razumne troškove koje ima prodavatelj. To se ne odnosi na troškove dostave ako kupac učinkovito iskoristi svoje pravo na odustajanje od narudžbe. Za troškove povrata, ako kupac iskoristi svoje pravo na opoziv, primjenjuju se odredbe navedene u uputama prodavatelja o opozivu (otkazu naručene robe).

5.3 U slučaju samostalnog preuzimanja, prodavač prvo obavijesti kupca putem e-pošte da je naručena roba spremna za preuzimanje. Nakon primanja ove e-pošte, kupac može preuzeti robu iz sjedišta prodavatelja nakon konzultacija s prodavateljem. U tom slučaju neće se naplatiti troškovi dostave.

5.4 Vaučeri se daju kupcu na sljedeći način:

  • preuzimanjem
  • putem e -pošte
  • poštom

6) Trajanje ugovora i raskid pretplatničkih ugovora

6.1 Ugovori o pretplati zaključuju se na neograničeno vrijeme i korisnik ih može raskinuti na kraju svakog mjeseca.

6.2 Pravo na izvanredni otkaz iz opravdanih razloga ostaje netaknuto. Važan razlog postoji ako se ne može očekivati ​​da stranka koja raskida ugovorni odnos nastavi do dogovorenog raskida ili dok ne istekne otkazni rok, uzimajući u obzir sve okolnosti pojedinačnog slučaja i odmjeravajući interese obiju strana.

6.3 Raskid ugovora mora se izvršiti u pisanom obliku ili u tekstualnom obliku (npr. putem e -pošte).

7) Zadržavanje vlasništva

Prodavatelj zadržava vlasništvo nad isporučenom robom sve dok se dug u cijelosti ne plati.

8) Odgovornost za nedostatke (jamstvo)

8.1 Ako je kupljeni proizvod neispravan, primjenjuju se odredbe zakonske odgovornosti za nedostatke.

8.2 Ako kupac djeluje kao potrošač, od njega se traži da se žali dostavljaču na isporučenu robu s očitim transportnim oštećenjima i da o tome obavijesti prodavatelja. Ako kupac ne ispoštuje ova pravila, neće imati pravo na zakonske ili ugovorne zahtjeve za nedostatke.

9) Iskorištavanje vaučera za kampanju

9.1 Vaučere koje je prodavatelj besplatno izdao u sklopu promocija s određenim razdobljem valjanosti i koje kupac ne može kupiti (u daljnjem tekstu "promotivni bonovi") mogu se iskoristiti samo u prodavačevoj internetskoj trgovini i samo unutar navedenog razdoblja (roka trajanja vaučera).

9.2 Promotivne bonove mogu iskoristiti samo potrošači.

9.3 Pojedini proizvodi mogu se isključiti iz kampanje s vaučerom, pod uvjetom da su kupci prethodno jasno obaviješteni o isključenju datih proizvoda iz kampanje vaučerom.

9.4 Promotivni vaučeri mogu se iskoristiti samo prije dovršetka postupka naručivanja. Naknadna naplata nije moguća.

9.5 Samo jedan vaučer za kampanju može se iskoristiti po narudžbi.

9.6 Vrijednost naručene robe mora biti najmanje ista kao i vrijednost vaučera za kampanju. Eventualni ostatak iznosa prodavatelj neće vratiti.

9.7 Ako vrijednost bona za kampanju nije dovoljna da pokrije narudžbu, može se izabrati jedan od drugih načina plaćanja koje nudi prodavatelj kako bi se podmirila razlika.

9.8 Vrijednost vaučera za kampanju se ne isplaćuje u gotovini niti se obralunavaju kamate.

9.9 Vaučer za kampanju neće biti uvažen ako kupac vrati robu plaćenu u cijelosti ili djelomično s vaučerom za kampanju u okviru svog zakonskog prava na odustajanje.

9.10 Vaučer za kampanju namijenjen je samo za korištenje osobi navedenoj na njemu. Prijenos vaučera za kampanju na treće strane isključen je. Prodavatelj ima pravo, ali nije obvezan, provjeriti materijalna prava dotičnog vlasnika vaučera.

10) Iskorištavanje vaučera

10.1 Vaučeri koji se mogu kupiti ili osvojiti putem internetske trgovine prodavatelja (u daljnjem tekstu "poklon bonovi") mogu se iskoristiti samo u prodavačevoj internetskoj trgovini, osim ako je u vaučeru drugačije navedeno.

10.2 Poklon bonovi i preostali iznos poklon bonova mogu se iskoristiti do roka određenim od strane prodavatelja o kojem je kupac pravovremeno obavješten.

10.3 Poklon bonovi se mogu iskoristiti samo prije dovršetka postupka naručivanja. Naknadna naplata nije moguća.

10.4 Samo jedan poklon bon može se iskoristiti za jednu narudžbu.

10.5 Poklon bonovi mogu se koristiti samo za kupnju robe, a ne i za kupnju drugih poklon bonova.

10.6 Ako vrijednost darovnog bona nije dovoljna da pokrije narudžbu, za podmirenje razlike može se odabrati jedan od drugih načina plaćanja koje nudi prodavatelj.

10.7 Ostatak vrijednosti poklon bona se ne isplaćuje u gotovini.

10.8 Poklon bon namijenjen je samo za korištenje osobi navedenoj na njemu. Prijenos poklon bona na treće strane isključen je. Prodavatelj ima pravo, ali nije obvezan, provjeriti materijalna prava dotičnog vlasnika vaučera.

11) Primjenjivo pravo

Zakon Republike Austrije primjenjuje se na sve pravne odnose stranaka, isključujući zakone o međunarodnoj kupnji pokretne robe. Za potrošače se ovaj izbor zakona primjenjuje samo u mjeri u kojoj se ne povlači zaštita odobrena obveznim odredbama zakona države u kojoj potrošač ima uobičajeno boravište.

12) Alternativno rješavanje sporova

12.1 Komisija EU-a pruža platformu za mrežno rješavanje sporova na internetu na sljedećoj poveznici: https://ec.europa.eu/consumers/odrOva platforma služi kao kontaktna točka za vansudsko rješavanje sporova koji proizlaze iz ugovora o kupnji ili uslugama na mreži u koje je uključen potrošač.

12.2 Prodavatelj niti je dužan niti želi sudjelovati u postupku rješavanja spora pred potrošačkim arbitražnim odborom.